Intra Inbox Semua Platform

Pengurusan segala conversations platform media sosial anda didalam Kemari.

Syarikat yang telah berjaya bina community bersama Kemari

 :
 :
 :
 :
 :
 :
Conversations

Reply mesej Whatsapp, Instagram, Facebook sepantas kilat.

Sistem conversations Kemari membenarkan anda untuk menjawab segala persoalan di inbox media sosial hanya di satu platform.

Whatsapp

Anda boleh membalas mesej, meminta pembayaran dan juga menghantar dokumen melalui Whatsapp didalam inbox Kemari.

Instagram Direct Message

Anda boleh membalas Instagram Direct Message menggunakan emoji

Facebook Messenger

Anda boleh membalas mesej Facebook Messenger termasuk menempah appointment bagi temujanji berpotensi.

Conversations

Sistem yang hebat, bersamaan dengan 4 orang staf.

Features powered by Kemari memudahkan anda untuk membalas segala persoalan pelanggan across all platform. Anda tidak perlu mengupah staf yang ramai untuk kerja yang berulang.

Message Templates

Message template memudahkan user untuk mencipta mesej yang sama bagi kegunaan yang berbeza. 

Contact Profile

Contact profile membenarkan anda untuk melihat alamat e-mel, nombor telefon, laman media sosial pelanggan hanya melalui chatbox.

Server Size

Do Not Disturb (DND) Mode

Dengan DND Mode, anda boleh setting supaya pelanggan tidak dapat menghubungi anda jika ada diluar kawasan atau pun mempunyai masalah lain. Contoh DND yang boleh diguna-pakai seperti DND calls, text messages, emails, Facebook Messenger dan Whatsapp.

Automations

Dengan automations Kemari, anda boleh set automasi mengikut apa pelanggan anda balas. Contoh, jika pelanggan anda tanya mengenai promosi, sistem automasi akan terus menghantar maklumat promosi yang telah anda setkan sebelum itu.

Success Stories

Features yang membantu anda memahami setiap pelanggan

Ini semua tools yang anda dapat:

Membership

Appointments

Didalam sistem chat conversations, anda boleh setkan appointment dengan pelanggan tersebut.

Social media strategi
Bina Content
Communiti
Organik reporting
Jual beli
Mengajar​

Opportunities

Di dalam bahagian opportunities, anda boleh mengklasifikasikan pelanggan anda mengikut opportunies yang ditetapkan di dalam setting pipeline. 

Brand strategy
Brand identity
Assets production
Brand guidelines
Content design
Mengajar​

Tasking

Anda boleh memberi arahan kepada staf anda untuk follow-up client melalui sistem tasking. Kemudian, anda boleh set due date bagi staf anda untuk follow-up.

Brand strategy
Brand identity
Assets production
Brand guidelines
Content design

0

K

+

Revenue creators dah generate

0

K

Orang yang dah bina business dalam komuniti

k

0

K

+

Orang yang dah berjaya

0

K

Orang yang dah bina business dalam komuniti

k

Testimoni

Kata-Kata Dari User.

0 / 5.0 on

Trusted

Testimoni

Anda ada soalan, kita ada Jawapan

Apakah itu Intra Inbox?

Intra Inbox adalah satu ciri yang membolehkan anda menguruskan semua mesej pelanggan dari pelbagai platform seperti WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, dan Telegram di dalam satu tempat. Ini memudahkan anda untuk memantau dan membalas mesej dengan lebih efisien tanpa perlu bertukar aplikasi.

Bolehkah saya menggunakan Intra Inbox untuk berinteraksi secara automatik dengan pelanggan?

Ya, Intra Inbox menyokong integrasi dengan Kemari AI, di mana anda boleh menetapkan balasan automatik menggunakan bot untuk membantu berinteraksi dengan pelanggan, menjawab soalan lazim, atau memberi respons kepada mesej luar waktu operasi.